РАМЯНІ БЯСЬПЕКІ. НЕ ЗАБЫВАЙЦЕ ПРА ІХ!

Няма нічога больш жудаснага, чым лёс кіроўцы, які ў момант дарожнага здарэньня апынуўся не прышпіленым рамянём бясьпекі.
Вось як разьвіваюцца падзеі, калі кіроўца на хуткасьці 80 км/г зьдзяйсьняе наезд на якую-небудзь нерухомую перашкоду.
Праз 0.026 с. пасля ўдару на кіроўцу і пасажыраў дзейнічае сіла, якая ў 30 разоў перавышае сілу цяжару аўтамабіля. Далей падзеі разьвіваюцца наступным чынам:
0,039 с. – кіроўца разам з сядушкай імкліва рухаецца наперад на 15 см;
0,044 с. – ён грудной клеткай ломіць руль;
0,050 с. – хуткасць падае настолькі, што на аўтамабіль і на ўсіх пасажыраў пачынае дзейнічаць сіла, якая ў 80 разоў перавышае іх уласную вагу;
0,068 з. – кіроўца з сілай у 9 т удараецца аб прыборны шчыток;
0,092 з. – кіроўца і прысутны зь ім побач пасажыр адначасова ўразаюцца галовамі ў пярэдняе ветравое шкло аўтамабіля і атрымліваюць сьмяротныя пашкоджаньні чэрапа;
0,10 з. – кіроўца адкідаецца назад, але ён ужо мёртвы;
0,110 з. – аўтамабіль пачынае адкочвацца назад:
0,113 з. – прысутны за кіроўцам пасажыр – калі ён таксама не прышпіляны рамянём бясьпекі – апыняецца зь ім на адной лініі і наносіць яму новы ўдар і адначасова сам атрымлівае сьмяротныя пашкоджаньні;
0,150 з. – настае поўная цішыня;

Асколкі шкла і абломкі жалеза валяцца на зямлю.
Месца сутыкненьня ахінае воблака пылу.
Усё скончана за дьзве дзясятых долі секунды.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Имя *